Engine:
Rebuilt 1600cc twin port beetle engine
Powdercoated tinware
Alternator conversion
Uprated 009 distributor
Custom made dual cannon exhausts
Chrome rocker covers
Front end:
Rebuilt Kawasaki 850
Rechromed Forks
Twin Brakes
Harley stretched handlebars
Stainless Brake Hoses
New tyre
Rear Suspension:
Chromed torsion bars
Chrome Torsion Plates
Chromed torsion bar covers
Chromed gearbox side plates
Rebuilt Brakes
Powdercoated brake backing plates
Stainless brake hoses
Body:
One off heavy duty fibreglass construction
Hydraulic lift for easy access to electrics and fuel tank
Rear Wheels:
15" x 6"J alloys with chrome rims and brand new tyres
Extras:
Custom made hydraulic brakes and clutch
One off powdercoated fuel tank
Powdercoated chassis/frame
Chrome sissy seat
Specially made towbar - this enables the trike to be independently towed and acts as a trailer.
Ce trike a été de 5 ans dans la fabrication. Cela a coûté des milliers de livres et de centaines d'heures pour construire. Malheureusement en raison d'un changement soudain de circonstance menant au manque de l'espace et chronométrez-le doit être vendu. C'est si proche d'être de finition et sera facilement valeur au-dessus de £6000 une fois fini. Il a été construit à un niveau très élevé et est dans une classe totalement différente à la grande majorité de trikes disponibles.